czwartek, 19 lutego 2015

Maturka :*

Witam :*.
Witam Was drodzy tegoroczni Maturzyści. Jak czujecie się przed maturą? Jakie przedmioty zdajecie? Ja zdaję polski, matematykę, angielski i dodatkowo geografię i Wos. Nie jestem jeszcze do końca pewna gdzie chcę iść na studia, ale wydaje mi się, że geografia powinna być dobrze zdana. Wiecie, że zostały nam tylko 74 dni nauki i ciężkich przygotowań? Stres mnie jeszcze nie dosięgnął i mam nadzieję, że raczej nie dosięgnie. Chciałabym przeżyć te kilka dni katorgi bez stresu... Moje marzenia :). 
I LOVE GEOGRAPHY !!! :).
Nauki ciąg dalszyy .. Mmmm....
 O to mój Kochany Kotek Bolo, który dzielnie czuwa nad moją nauką :)



A tu jesteśmy MY :)))


Pozdrawiam Was :*. 
Niecierpliwa :)


6 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia. Słodki kotek <3

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie niefortunny dla mnie post. Ja zdaję (po raz drugi już...) biologię i chemię, a ilość dni jaka mi pozostała w porównaniu z ilością nauki, która mnie czeka jest wręcz przerażająca. Gdzie można iść na studia po geografii i wosie? Masz jakieś upatrzone kierunki? Strasznie mnie to ciekawi ;)

    http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można iść na prawo, bezpieczeństwo narodowe. Można wykorzystać również tylko jeden przedmiot. Ja myślę właśnie o tych dwóch, albo o wojsku :). Zobaczymy. A tobie życzę powodzenia :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w nauce, a później w zdawaniu matury :) Dasz radę!
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń