czwartek, 27 listopada 2014

Książka





"Ogród Kamili" - książka napisana przez Katarzynę Michalak - katarzynamichalak.blogspot.com . Przede wszystkim chciałam bardzo podziękować Pani Katarzynie za przekazanie mi miłości do róż. Książka wpłyneła na mnie kojąco. Z moich oczu uleciało kilka łez, które opadały na książkę, której nigdy nie zapomnę. Marzenia się spełniają - często przez osoby znienawidzone przez nas samych. Nie zawsze rozumiemy wszystko co się wokół nas dzieje. Dostajemy od losu ciosy, tak bolesne, że czasami mamy ochotę tylko płakać i uciec od świata, ale dostajemy też róże, róże z zaokrąglonymi kolcami, przy której nie ma prawa nas cokolwiek zranić. Chcemy kochać i być kochani. Chcemy być samowystarczalni, ale w głębi siebie czujemy potrzebę potrzebowania i bycia potrzebowanym.
Książka jest cudowna, idealna do cierpkiego smaku kawy i słodkiej czekolady, którą trzeba się pocieszyć w złych chwilach bohaterów, którymi stajemy się na czas czytania i krótki czas po zakończeniu. Kiedy zastanawiamy się co byśmy my zrobili na ich miejscu.

Czytaliście tę książkę?
Jakie rodzaje książek lubicie?
Czekam na odpowiedzi w komentarzach.

Koocham!

Niecierpliwa

1 komentarz:

  1. Troszkę za krótki ten wpis bym mogła nazwać go recenzją, nie mniej książka wydaje się ciekawa, a skoro wzrusza, to idealnie dla mnie. :) osobiście lubię różne gatunki, chociaż historie miłosne są bardzo bliskie mojemu życiu.
    Pozdrawiam,
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com - będzie mi miło jeśli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń