czwartek, 27 listopada 2014

Na początek :)

ZACZYNAMY! . Nigdy nie prowadziłam bloga, a tu naszło mnie wczoraj wieczorem i proszę. Jestem. Nie wiem czy mi się uda, czy będę tutaj dłużej niż tydzień, miesiąc, rok. Chcę, abyście mi pomogli. Wtedy będę wiedziała, że mam do kogo pisać. 
Teraz coś o mnie! Mam wspaniałego chłopaka od pół roku, jesteśmy bardzo szczęśliwą parą, która mogłaby spędzać ze sobą całe dnie i noce. Mieszkam z rodzicami i starszym bratem. Z rodziną dogadujemy się świetnie. Wyjeżdżamy razem i uwielbiamy wspólne obiady. Chodzę do liceum i staram się dobrze uczyć, co jak wiedzą Ci którzy się uczą, bądź uczyli - nie jest to takie proste zadanie. Przyjaciół mam nie wiele, ale za to prawdziwych i szczerych. 
Pozdrawiam Kochani:*.   
  
Niecierpliwa.

 Te złe wspomnienia stłamsić gdzieś, a zostawić te najlepsze. - http://www.youtube.com/watch?v=PSbUtCFnX3c&spfreload=10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz